öerhabalar, bebeğim tam 14 aylık. hiçbir şeyi alıp ağzına götürmüyor. tabiiki ıvı zıvır yiyecekleri götürmesin ancak meyve sebze herhangi bir yiyeceği hiç ağzına götürmüyor. önüne koyuyorum ya tabağı deviriyor ya da mıncıklayıp bırakıyor. kendi kendine yemeye en azından ağzına götürmeye nasıl alıştırabilirim? lütfen her türlü tecrübenizi paylaşırsanız çok sevinirim🙏