mer_ann annevebebegiii__ bence hayir kizimin dislerini berbat etti one dogru cikardi dunya para veriyorduk yirtiyordu 2yasinda dr acil biratirmasiyla biratik yamulmust cok sukur duzeldi
KuzeyinAnnesi03 annevebebegiii__ oğlum 6 18 aldıktan sonra emmeyi kesti eskisi kadar iştahlı emmiyor hemen atıyor
mer_ann suheyla92 onu biliyorum kullandim ilk baslardan da memnun olmadigimi erken biraktirirsan daha iyi olur diye yazdim
linosko1 annevebebegiii__ ben 9 ayinda gectim 😂 yadirgamadi ama cokta emzige alistirmadm zaten uyurken aliyor aglayinca sakinlesmek icin vs onun disinda almaz
theyikik annevebebegiii__ bence erken daha , bende aldım kızıma da öğürdü sanırım büyük geldi o. 6 buçuk aylık 0-6 dan devam ediyoruz henüz.