Merhaba branşınız nedir? Bende öğretmenim fakat öğretmenlik yapmayı düşünmüyorum, ama eğer düşünecek olsaydım bebeğimi kesinlikle 3 yaştan önce göndermezdim. Çünkü aşıları tam olmuyor ve hastalığa bağışıklıkları düşük yakalanıyorlar. Elinizden geldiği süre zarfında bakıcı düşünün veya destek varsa destek alın ama eğer yoksa mecbur yanınızda götürün %60 güzel bi indirim. Değerlendirilebilir bu piyasayı düşününce :) birde son olarak kelime dağarcığı için neler yaptınız?