2 yaş sendromu diyoruz :) benim oğlum 27 aylık şuan vurma , ısırma , kendini yerlere atma , herşeyi ben yapıcam , kriz kriz üstüne . 18 aylıkken başladı , konuşa konuşa vurma huyunu en azından dışardaki çocuklara vurmaması gerektiğini aştık. Parkta , yoldan geçen bebek arabasındaki çocuklara , markette pat diye yapıştırıyordu. 7 aylık kardeşi var sinirlenince hala ona ve bizlere vurur ısırır arada dönem dönem değişik huylar ediniyorlar bu bir süreç diyip takılmamaya çalışıyorum ve anlatıyorum onun güzel bir anını yakalamak önemli o zaman dinleyip anlıyor ve yapmıyor.