zkusagianne Kızım 5. Aylık oldu sürekli oturmak istiyor kucağımda oturtuyorum mama sandalyesi aldım gelsin onda oturtacağım yavaş yavaş başlamak lazım
Beyzaveduru 5 ay 1 haftalıkken doktorumuz oturtabilirsiniz demişti. Bebeğiniz yattığı yerde kendini kaldırmaya çalışıyorsa hafif hafif kucağınızda sonra da mama sandalyesinde oturtmaya başlayabilirsiniz
aresnako Ayı doldurduktan sonra oturtmaya başladım mama sandalyesinde. Şimdi 6 aylık olmak üzere çok rahat oturuyor