bucocukac_ keşke 10 gün sonra yaptırmış olsaydınız ☹️ kurtulmuştunuz. Aynen ben de sizin gibiyim. Üç gündür midem ağrıyor stresten. Açlığa nasıl dayanacak, anestezi nasıl olacak, sonrası nasıl olacak vs vs. Bu kadar strese girdikten sonra bari olup bitsin strese değsin istemiştim 😀😀 neyse güldüğüme bakmayın, biz yine de gidelim hastaneye. Bakalım ne diyecekler. Sizin için de hayırlısı olsun 🌸 cesaretinizi toplayıp yaptırın bence bir an önce.