zkusagianne inşallah sizinki düzelir, bizim meme reddi inanır mısın 13 aylık hala sürüyor, aç olduğu için emmek zorunda kalıyor, süt alerjimiz olduğundan mama veremedim, mama verseydim 3. Aydan itibaren emmeyi bırakacaktı. Öyle milletin çocuğu gibi meme mama diye yakama saldırmaz ben emzirmek istesem yay gibi kıvranır kollarımda. Sadece ve sadece uykuya geçerken emdi hep. Bide uyandığında o haliyle 1-2 dakika emdi. İnşallahhhh sizin ki hemen geçer, çok zor bi süreç.