Herkese merhaba.
Dün kızımı kan tahlili yaptırmak için hastaneye götürdüm ve sonuç çıktığında kızımın vücudundaki Demir oranı çok düşük çıktı, doktorumuz Side-fer diye bir ilaç vermişti daha önceden bu ilacı günde 10 damla veriyordum ama artık sabah 10 akşam 10 vermeliyiz dedi Demir depoları anca 3 ayda dolar dedi. Bu arada iştahsızlık da var dişler de geliyor bir yandan bir türlü yemek yediremiyorum yerse de 3 veya 5 kaşık açıktığı zaman emmek istiyor dün vermemeye çalıştım ama pek bi faydası olması yavaş yavaş bu emzirme olayını kesmem gerek artık biliyorum.. ama bu hiç kolay olmayacak gibi, aslında 1 ay öncesine kadar iyiydi yemesi bir anda kesti yemek yemeği meyve yemeği şimdi hiç birini yemek istemiyor şaşırdım kaldım 😔 acaba dişlerdenmi yoksa emdiği için mi yemiyor bilemedim 🤷🏻♀️😕