nisakb 3 ay 3 günlük bizim de aynı bu hafta içinde başladı gün içinde normalde babybjörne koyuyordum karnı tok altı temiz uykusu olmadığı sürece orda yarım saat oyalanıyordu. Bi kaç gündür kucağımdan koyduğum an neresi olursa olsun ağlamaya başlıyor. 2 gün önce sabahtan akşama kadar hep ağladı susturamadım bi türlü sakinleşmiyorda. Bir de artık ağlarken emmek istemiyor meme reddi midir bilmiyorum 🤷♀️ gündüz uykuya geçişlerde sıkıntı yaşıyoruz kısa uykular