sinemaltan 3,5 aylık bebeğim 7 gündür kaka yapamıyor fitil veriyorum iki gündür yine yapamıyor. Başına gelen var mı yardımcı olabilir mi
anneann sinemaltan huzursuzluğu karnında şişliği yoksa endilenmeyin kilo aldığı için besinler kiloya da gidiyor olabilir eğer şişlik sertlik varda lavman yapabilirsiniz ben bebeğim 8gundur kaka yapmıyor diye götürdüm bebeğimi muayene ettiler bir sorun yok yapar kendisi birkaç gün daha bekleyin dediler ertesi günü yaptı lavman işe yarıyor
sinemaltan Şişkinliği yok dün buraya yazdıktan sonra doktora götürdüm orda da fitil attılar gece yaptı. Ama bir aydır böyle ne zaman düzelir ki acaba ya :(