selensrdg Kızlar bebeğim 2 ay 20 günlük odamda parkyatağı var ama henüz ona yatırmıyorum. Doğduğundan beri reflü yatağında aramızda yatıyor. Bu aralar onda uyumak istemiyor serbest yatmak istiyor ama parkyatak için çok mu küçük emin olamıyorum. Zaten dönüyor normalde de yüzüstü dönerse kendini kurtarabilir mi acaba? Siz nereye yatırıyorsunuz acabaa
Dogacelik selensrdg erken dönmüş maşallah. Park yatağına alıştırın bence ne kadar erken o kadar iyi. Ben o dönem reflü yatağını park yatağın içine koyuyordum ama 4 aylık döndü oğlum. Dönmesi sizi korkutmasın, örtü yastık yoksa sorun olmuyor. Yatağına alıştığı için 6 aylık odasını ayırdım. Büyük kızım mesela hep aramızda yattı odasına çok zor alıştı 2 yaşa kadar sürdü alışması.
3kedili2bebekli selensrdg koyun park yatağında yatsın ben ahşap beşik kullanıyorum park yataktan bir tık büyük dogdugundan beri onda yatıyorlar ne reflü yatağı kullandım ne başka bir şey içiniz rahat olsun eğer başını kaldirabiliyorsa döndüğünde sorun etmeyin ama bir gözünüz üstünde olsun hep
destinyisall selensrdg bizimde aynı reflü yatağında aramızda yatıyor çok güzel gece uykusu tamamen okduktan sonra ofasına yatırmaya başlarım. Bebişlerimiz aynı bu arada Dönüyor derken nasıl dönüypr vücut olarak mı kafa olarak mı
AlptugB Canım oğlum reflü yatağında 6 aya yakın yattı park beşiğin içine koyuyorduk reflü yatağını öyle yatıyordu
fisnereceli Gündüzleri reflü yatağında yatıyor geceleri anne yanı beşikte yatıyor. Bir tarafı kalkıyor reflü yatağı gibi oluyor çok rahat oluyor.
selensrdg Dogacelik reflü yatağı bizim üstü dik olanlardan değil yataşın anne karnı hissi olan reflü yatağı hep onda yatardı ama bu hafta her saat başı uyanıyor koynuma alıyorum öyle uyuyor veya yüzüstü yatağımızda uyuyor serbest olarak belki de atak haftasıdır bilemiyorum
selensrdg 3kedili2bebekli kafasını kaldırıyor sorun yok, gündüz cogu zaman yüzüstü yatırırım burnunu bir şekilde hep açıyor ama gece daha derin uyuduğu ve bende uyuduğum için korkuyorum
selensrdg destinyisall vücut olarak da kafa olarak da dönebiliyor sanırım biraz erken başladı ama ben doğduğundan beri tummy time yapıyorum hatta hep yüzüstü yatırdım diyebilirim sanırım gelişimi için çok faydası oldu
Dogacelik selensrdg yataş juno olanın ömrü max 3 ay zaten. Bence yatırın park yatağa yüz üstü dönsün endişe etmeyin. Kendilerini ayarlıyorlar.
selensrdg haticerva06 döndüğü için korktuğumdan hala reflü yatağında yatırıyorum. Parkyatakta sebest mi bırakıyorsunuz?
suheyla92 selensrdg ilk dogdugunda park yatagin icine reflu yatakli babynest koymustum 2 ay kadar o sekilde yatti sonra kaldirdim babynesti. Aranizda yatirmaya alismayin kendi yatağında yatsin siz de biraz rahat hareket edersiniz o zaman
zzggkksrnn selensrdg hiç küçük değil, doğduğundan beri orada yatırıyorum ben. ve teflü yatağını da park yatağın içine koyup yatırmıştık bi süre
Retzja O kadarken reflü yatağında, beşiğinde uyudu hep. Şuan sığmıyor reflü yatağına, beşiğinin altına yükselti ekledim reflü yatağı görevini görsün diye, yine beşiğinde uyuyor.