gulyuzlu tam olarak bu başlıktaki cümleyi kullandığınız sürece dünyayı da yeseniz artmaz. Çünkü süt mutlu, dinlenmiş huzurlu anne ister. Sizin de bunları iyileştirmeniz sütünüzün artmasına sebep olacaktır. Ten tene kimsenin olmadığı odada emzirin. Yanınıza birini almayın ki stres yapmayın. Sağım yapmayın ya da yapacaksanız biberonu görmemek için çorap takın 😁 ml hesabı yaparak bebek büyütülmez maalesef bir saat çok emer bir saat az emer. Siz her saatte aynı miktarda mı yemek yiyorsunuz öyle düşünün 🌸