Deletedmom139 aşı vurulunca çok ağlamadı, en son vurulduğu aşıda daha çok ağlamıştı. Sağlık ocağından gelince de karnını doyurdum uyudu şimdilik sakin bakalim genelde hafif atlatıyoruz aşı dönemlerini yine öyle olur inşaallah, her bebekte farklı oluyor işte Rabbim bebişlerimize sağlık ve huzur versin insan dayanamıyor en ufak huzursuzluğuna😊 ebemiz eğer ateşi çıkarsa fitil verebilirsin dedi evde calpol yok zaten hiç kullanmadık henüz ,hic gerek olmadi şükür