Ahsennida1 yanlış yapıyosun ama böyle. Ağlarsa ağlasın. En fazla ne kadar ağlayabilir kendini bayıltacak değil. Bence önce kendini bu ağlamasına katlanabileceğin bi zamana hazırla. Sonra otur bi konuşma yap. Dişlerin bozuluyo, okula başlama yaşın geldi okulda emzik yasak artık çöpe atıcaz vs. Sonra bırak ağlasın 3gün ağlar 5gün ağlar. Ağlamak ıstıyosan ağla dicen kapatcan kulağını.