Mazikeen eceervam Opel Corsa 1.2 T var bende 2023 model ben çok seviyorum arabamı 1 milyona almıştım sıfır şuan 24 modeller 1.300 civarı sanırım
Kuzularinanasi eceervam kalite derseniz otomatik toyota corolla ,auris oneririm.pejo da guzel ama sans isi sanziman skntisi olabiliyr pejoda.honda da iyididr.otomatik aracta toyota ve honda sorun cikarmayan arabalar.o sekilde bakin derim…biz 3 sene auris kullandik sonra ev alcaz diye sattik ama inanin 3 senede hic sknti cikarmayan tek arabamizdi bugune dek 5 arac degistik.en iyisi oydu.
yenianne1721 eceervam Bu fiyatlara çok güzel arabalar var. Özel bir zevkiniz var mı bilemem ama Nissan Micra, Hyundai i20, Citroen cactus, Kia Sportage, mini Cooper, Fiat 500i bunlar kadınlar için çok kibar ve kullanışlı arabalar ben beğeniyorum.
sencokbiliyon eceervam Audi’nin hatchback kasalarına bayılıyorum ben. Şimdi arabam var ama ücretsiz izindeyim. İşe dönünce ilk hedefim o arabayı almak 😍
eceervam Mazikeen ben de Opel mokka bakyrm ama ilk aracm diye çok da abartı olmasn isteyorum eşim Corsa al diyor ama ufak mi sanki ben SUV tarzı seviyorum 😔
eceervam yenianne1721 SUV tarzı seviyorum ben yüksek biraz jip gibi Citroen Opel mokka gibi. İ 20ye de bakyrm ama ufak sanki o da Dacia nasıl olur sizce
Mazikeen eceervam mokka çok güzel ama sıfır alacaksanız şuan 1700 bandında sanırım canım corsam hiç bir arabaya değişmemiş
yenianne1721 eceervam Anladım. Benim bu dediklerim küçük benim tarzım oldu galiba ☺️ Dacia evet güzel ama Volvo da öneririm. Çok sağlam bir araba iç dizaynı da güzel. Tabi ben işin görsel kısmına yorum yapabilirim sadece. BMW kullaniyoruz biz ama aile arabası değil önermem
Laydaren eceervam i20 bakıp ufak geldiyse Bayon bakabilirsiniz, o suv. 1.2 yi geçmesin dediğiniz için arabanın şahı olan volvoyu es geçiyorum :)
ekintopalca eceervam beyaz güzel al satta sıkıntı yaşamazsın birazda üst model alabilirsen cok rahat edersin..bnm ki siyah.
eceervam yenianne1721 ilk araba diye çok abartı olsun istemiyorum Volvo bmv biraz lükse giriyr Allah can sağlığı versin ama kaza olur bı yere surterm onca paraya yazık orta bütçe olsun dedim
Kuzularinanasi eceervam alirken tam otomatik sanziman olmasina dikkat edin.opel de pejo da yari otomatik var onlardan uzak durun
fyz81 eceervam kia rio sunroofluları var ıcı baya genıs olablır yada mercedes a180 audi hacbek onerırrım
ekintopalca eceervam seni yarıyolda bırakmayacak, tamirci yüzü göstermeyecek bi araba al..ne kadarar usta olursan ol ilk araban..bi yere deger cizilir fln sen vurursun sana vururlar..kışın okulun önünde ki arabama carptılar park halindeyken
yenianne1721 eceervam Hakkınızda hayırlısı olsun. Ben tabi bütçeye göre öneride bulundum. Bende bu ay alıcam insallah ehliyeti yeni aldim o yüzden en fazla 250-300 bin bandında küçük bir araba alcam dediğinize katılıyorum