Doktor önerimizle 4.aydan sonra yavaş yavaş tadımlara başladık.Kabak,havuç,patates ve meyveleri biraz biraz verdim.Bugün e bebekten bebek irmiği ve bebe bisküvisi,orijinal zeytinyağı,keçi boynuzu pekmezi hepsini aldım.Artık yavaştan internette gördüğüm irmikli muzlu karışımları yapayım diyorum ama çocuk gibi heyecanlıyım nasıl yapacağımı bilmiyorum.Tabi yaptıklarımı da yine yavaş yavaş tadımlık şeklinde yapmak istiyorum.Siz nasıl yapıyorsunuz neler yapıyorsunuz fikir verir misiniizz🥲Birde irmiğe yumurta sarısını ne zaman eklemem daha doğru olur ?