Norveckizi Var mı hanımlar bu tarz olup da begendıgınız diziler.. Dızı🙏 film degıl. Film cabuk bıtıyo Cok uzuluyorum🥹
sencokbiliyon Norveckizi evet ben de çok beğenmiştim çok sürükleyici. En kötü yanı, bitmesiydi 🥹 la case de papeli ben de tavsiye ederim. Ama the walking dead da aşırı güzeldi. Eşimle 2 kez bitirdik aynı diziyi 😂
Norveckizi Eylul301023 Cok tsekkur ederim Konu itibariyle aynı degıller aslında. Belki ben konu acarken vurgulayamamısımdır dur bakayım bir ne yazmışım. Izledım bu arada bahsettıgınız dızılerı
Hayatkisa61 "Lost "izlemeni tavsiye ederim mükemmeldi kısa kısa bölümler 6 sezon efsaneydi .Türk yapımı olarak “zeytin agaci” o da güzel.
Norveckizi Hayatkisa61 zeytınagacını basarılı bulamadım atalar atalar atalar Eeeeh yeter be oldum artık. Tabi tuba buyukustunu de sevemiyorum Cok yavan geldı bana dizi
Norveckizi faryaa yok ben aynı türden bı dızı ıstemıstim🩷 Bu tarz diziler var mı gıbı bısey yazdım aslında. La casa de papelı ızledım, tesekkur ederm Cok guzeldi evet 🫠 son sezon hariç
onefinemom sencokbiliyon twd i iki kere izlemek 😶🌫️😶🌫️ nasıl başardınız ya? Ben bir kere zor bitirdim , son birkaç sezon ruhumu tüketti
Norveckizi maviummu19 ay harıka Sevıncten cıldırcam sımdı Baslıyorum kesin ben buna Tesekkur ederım, ıyı ki geldınız