Gakkoyenge evim 3+1 ama ama çok büyük bir ev değil, o dağınıklığın ortada kalmaması için kapalı balkonumun birine ‘ U’ şeklinde dolap yaptırdım. Bir tarafın bolmesi dik ve uzun orda ütü masası var, yanında iki bölmeli yer ver bir katı süpürge bir katı ütü için. Yani bence bu tarz bir dolap işinizi görebilir. Siz kendi ihtiyaçlarınıza göre bu bölmeleri şekillendirebilirsiniz yaptırırken/