Merhaba anneler, 9 aylık bir bebeğim var. Ek gıda miktarı arttıkça emzirme sıklığı azaldı doğal olarak. Günde en fazla 6 kere falan emiyor gece/gündüz. Her bir memeyi 2-3 kere falan. Bu şekilde sütümde azalma ya da kesilme olur mu endişe ettim biraz 🙄