Tugba_2610 Betulazraaa 12 çok radyasyon yayıyor demişlerdi bence hiç 12 alma ya 11 yada bi üste çıkacaksan 13 derim
novamom Betulazraaa 2 yıldır 11 kullanıyorum çoook memnunum hobi olarak fotoğraf çekimi yapıyorum doğduğundan beri bebeğime paylaştığımda defalarca 15 mi aldın, prof kamera mı aldın diye soruyorlar
yagmurkokusu_ Betulazraaa 12 kullandım ama 11 bile artık doğru güncelleme gelmeyecek filan diyorlar yerinizde olsam az daha sıkıp 13 alırım hiç olmazsa 13 biraz daha yeni bir model 12 ise tavsiye etmem 2 sene kullandıktan sonra ekranda aşınma yapıyor kullanıcıların hep şikayetleri ekran basmaması bir süreden sonra işlevini yitiriyor zaten deneme amaçlı çıkarıldığını söylemişlerdi bu seride ne kadar doğru bilmiyorum ama 12 yi 2 sene kullandım sonra ekran sorunundan dolayı verdim 13 aldım 13 fazla kullanmadım eşimden bana geçmişti telefonları değişmiştik sonrası 14 plusa geçtim kullanıyorum şuan ama 15 pro max istiyorum.
aslananne27 Ben 15 pro maxs kullaniyorum çok memnunum 11,12 serilerini bilmiyorum ama imkaniniz varsa en azından 13,14 alın 😊