Kızlar benim kendimi bildim bileli göbeğim var. Doğum yaptiktan sonra daha arttı malum. Ama midem de var tuhaf olan mide ve gobegin bir durması. Kendime bakasim gelmiyor aynada kilom da var. Zayıfladım bir ara ama göbek çok da azalmadı. Bişi şişkinlik yapıyor ama ne bilmiyorum. Bu göbek nasıl gidecek?? Egzersiz ve diyet önerileriniz varsa alırım ♥️