Efeannesi38 Hanımlar 11 gün önce sezeryanla doğum yaptım doktor bu ilacı verdi eczacı emzirdikten sonra iki saat emzirmesin demiş saglikocaginda rbe de öyle bişey olmaz emziren anneye ona göre ilaç verir emzir dedi ama bilemedim kullanan oldu mu
rachelgreen_ aysenur2805 ben emzirdiğim dönemde kullanmıştım eczacı içtikten iki saat sonra versin demiş aynı bu şekilde ama dr öyle bir şey dememişti doktorlar ona göre ilaç veriyorlar zaten ağır antibiyotik verdikleri zaman sütünü hiçbir şekilde verme diyorlar