Kızlar post attım ama bakan olmadı.dogum yapalı 17 gun oldu her gün dikislerimde sizi oluyor normal diye biliyorum ama bugün kesi yerinde şişlik ve çok ağrı oldu akıntı falan yok ama dikişler batıyo gibi ağrı oldu hâlâ da devam ediyor sizce enfeksiyon mu kaptı siz neler yaptiniz bu durumda sürerse doktora gideceğimm