2 aylık bir bebeğim var ilk çocuğum. Bazen unutuyorum çocuğum olduğunu. Ortada kayınvalidem kayınpederim falan ilgileniyor bazen. Galiba tüm sorumluluk bende olmadığı için böyle oluyor bilmiyorum ama
Bu durum normal mi acaba. Mesela pikniğe gittik top oynuyorum çocuk uyurken, unutuyorum valla bebeğim olduğunu 😢