canimanne06 Ya ben 25 kilo aldım ama az mı çok mu bilmiyorum 1 kasa 3 kişiyiz menemenlik yapacağım Fasulye de 8 kilo aldım
Humeyramm canimanne06 45 kilodan yaptık biz menemenlik ve domates sosluğu. Fasulye 3 4 kilo bşydi galüba eşim sevmiyor