dogadan01 Ateşi var 39. Ateş düşürücü verdim kustu. Verir vermez kustu. 1 saat sonra fitil verdim. Simdide 1 saat geçti fitilin üzerinden ateşi düştü burnu çok tıkalı nefes alamıyor deloday verebilir miyim? Burun tıkanıklığı için? Rahatlasın.
Alerjikrinit dogadan01 iburamin zero daha iyi olur aslında. Delodayi bize doktor sadece akıntı olduğunda veriyordu ateşi de varsa grip demek ki