Kızlar normal doğum yaptım ancak dikişim enfeksiyon olup açıldığı için hastaneye yattım 14 gün kadar benim için cok zorlu süreçti oturamıyodum yatarak emziremiyordum sağa sola dönemedim bu sürede bebeğime mama vermek zorunda kaldım şimdi biberona alıştı ve emmiyor nasıl geri memeye çevirebilirim önersi olan bu durumu yaşan varmı