Merhaba kızlar iyi akşamlar, kızım 4 gündür kabız dün acile gittik lavman yaptılar, iyi geldi aslında 2 kere büyük tuvaletini yaptı, ama bugün yine de biraz da olsa var, acildeki doktor da sürekli sıvı verin dedi hamur işini vermeyin dedi, ne vereceğimi ne yapacağımı şaşırdım, bugün o kadar acıdan kıvranmıyor ama yine de karnım ağrıyor diyor, en acısı da elimden bir şey gelmiyor, keşke benim başıma gelseydi diyorum, ne yapacağımı şaşıırdım. 😢 Salı günü çocuk cerrahına randevu aldım, yarın alacaktım ama izinliymiş ne yapıp versem, ne yapsam hiç bilmiyorum acildeki doktor da tek bir şurup verdi, onu kullanıyorum 2 oldu toz halinde sulandırdım, artık çaresizlikten ağliyorum bir de hamileyim. 😢