Bebeğim 11 ay 12 günlük.annem akşam sebze çorbası yaptım tuzunu katmadan ayırdım bebeğine içir dedi.Bende sebze çorbası dediği için içindekileri sorma gereği hissetmedim ki ayrıca daha önce defalarca ne yasak ne değil diye söyledim. İçirdikten sonra bana içine sütte kattığını söyledi.Şuan aşırı sinirliyim bu duruma.Bişey olur mu kızlar lütfen söyleyin 🙏🏻🙏🏻