alpege7 endişenizi anlıyorum. Ben yanımda gelmesini tercih edenlerdenim. Biraz daha büyüdüğünde dışarı gezmelerinize yavaş yavaş götürmeye başlamanızı tavsiye ederim çünkü son ana kadar uzak tutunca büyük olan için alışma süreci olamıyor, bir anda ilgi isteğini dile getirebilen küçük kardeşle anne-babasını görüyor oluyor. Daha büyük yaşanıyor krizler. E bu zamana kadar anneanneme/babaanneme bırakıyorduk yine bırakalım, bizimle gelmesin diye düşünüyor ya da gelince bize engel oluyor diyor. Minik adımlarla, ikisini de çıkardığınız zamanlarda daha özel şeyler yapıp “bak hep beraber çıkınca ne kadar çok eğleniyoruz” gibi mesaj vererek büyük olanı hazırlayabilirsiniz. Sizin hazır olmanız en önemlisi ama.