Arkadaşlar merhaba bebeğimin gaz kolik olduğunu öğremdim denemediğim gaz damlaması kalmadı 2 gün etki ediyolardi 3 gün yeniden kriz tutuyordu sonunda bebeğimi sakinleştırecek yöntemi buldum ağlamaya başladığında gaz için olduğunu anladığım anda vücüdünün yarısını yıkıyorum bazen tamamen duş aldırıyorumu üstünü sıkı sıkı giydiyorum memede uyuya kalıyor uykuya geçmesi max 20 dakikamı alıyor deneyin