cikolataliekmek Annelerim evimizin içi şuan 25 derece pencereleri her yeri kapattık yağmur yağdığı için baya serinledi ortalık sabaha karşı muhtemelen daha serin olur. Oğlum örtü örtünmeyi sevmiyor yarım kollu tulum giydiriyorum ama uzun kollu mu giydirmeliyim?
angaralimom cikolataliekmek ben uzun kollu zibin altına bol pantolon giydirdim ayaklarında ince çorap var. Yağmur yagdi burada da bir cam açık
1prensesmom cikolataliekmek gece boyu klima açık olduğu icin kısa kollu ve altına uzun giydiriyorum üstüne battaniye örtüyorum üşütmesin diye klima da 25 de sabit çalısıyor sabaha kadar
Linaamom cikolataliekmek uzun kolluyla da terler ben yarım kollu giydiriyorum yatarken üstüne ince bi çarşaf veya ince terletmeyecek bi battaniye atıyorum üstüne onu bile atıyor üstünden
biriki Siz nasıl yatıyorsunuz? Bizim ev de 25 derece ikizlerim tek sıfır kol zıbınla yatar çorapsız ve battaniyesiz çünkü bizde öyle yatıyoruz
cikolataliekmek biriki normalde oğlum da öyle yatıyordu, ama bugün serinleyince ne yapacağımı şaşırdım açıkçası. Muhtemelen kendimiz de yarım kollu ve uzun pijama giyerek uyuruz
edefneee angaralimom bebelere uyurken çorap giydirmenize gerek yok önerilmez hiç kimseye zaten çorap yatarken
1prensesmom cikolataliekmek rica ederm canım klima kullanmıyorsanız üşütmez korkma kısa kollu yeterli biz hatayda yaşadığımız için malesef hala klima çalışıyor 😂
cikolataliekmek aysenut_11 teşekkür ederim şimdilik yarım kollu tulum giydirdim ama duruma göre gece değiştireceğim ensesi terlemiş çünkü 🤷🏻♀️
cikolataliekmek Linaamom yarım kollu tulum giydirip yatırdım ama duruma göre takip edeceğim, üstüne birşey örttürmiyor dediğiniz gibi üstünden atıyor hemen
Birkullanici cikolataliekmek ben giydiriyorum, sabah karşı soğuk oluyor. Hava kapalıyken serin esiyor . Gündüz bazen kısa bazen uzun giydiriyorum.
cikolataliekmek Birkullanici gündüz biz dolblocu amcalar gibi sadece zibinla geziyoruz 🤭 ama işte gece olunca sabaha karşı üşür diye tereddütte kaldım
drysvrucr Kısa kollu şortlu pijama takımını giydirip üstüne kalın battaniye örtüyorum. Bir kaç gündür gece 25 26 derece oluyor ama sabahları güneş vuruyor odaya
fisnereceli Yatak odam 25-26 derece ama serin bir hava var. Ben kısa kollu ve uzun alt ile yatıyorum, üstüme battaniye örtüyorum. Oğluma da uzun müslin pijama takımı giydiriyorum, ince zaten. Üstünü gece açıyor o yüzden uzun tercih ediyorum.
fisnereceli cikolataliekmek çok rahat oluyor :) ne kalın ne ince tam bu havalar için. Şimdi internetten tog tulum bakıyorum onlar çok daha iyiymiş
cikolataliekmek fisnereceli evet evet arkadaşım da kullanıyordu geçen kış çok memnundu, bende malum üstünü ortturmedigi için oğlum ondan alacağım 😊