Bebeğim memede çok rahatlayıp sakinliyo emerken ama genelde hep gözü kapalı emiyor. Emdiginden eminim çünkü çok vakumlu çekiyor yutak kısmı da hareket halinde zaten doydugu için de ağlamıyor sonradan ama emerken aynı anda da uyuyor mu bilemedim. Acaba o yüzden mi gündüzleri uykuya direniyo diye düşündüm uykusunu mu aliyo memede . Sizin bebekleriniz de gözü kapalı mi emiyo? 2,5 aylık bebeğim.