Gamze2601 Sorum yukarıda bu nedir kızlar ya atak mı sendrom mu dokunsam ağlıyor iyice sabrımı tüketti yaa ağlarken kucağıma alıyorum bu seferde kendini kucağımda öyle bir geri itiyor ki 2 3 kere zor tuttum düşüyordu az daha
Uykusuzanneler Gamze2601 22 aydan merhaba uyandıktan sonra 45 dakika sadece ağlama serüvenimiz sürüyor. Neye ağladığı belli değil bir şeye ağlamıyor yani anlamsız ağlıyor. Oyuncaklarla oynamıyor. Dibimden ayrılmıyor 🥲
Sese Gamze2601 iştahı nasıl peki canım. Bide benimkinin başında ateş var şu aralar alnı sıcak sende durum nasıl
Gamze2601 Sese evet benimki de sürekli kucak istiyor alıyorum durmuyor da kucakta saniye.Çok bunaldım 🥲
Gamze2601 Sese iştahı normalden biraz az ama yemeğin yarısında kucak istiyor kucağımda yiyecekmiş.3 4 gün önce rahatsızlandı ateşi filan vardı grip oldu.Seninki diş çıkarıyor olmasın?