Canannn bizde cuma ateslendik 24 saat inatci dusmeyen 38lerde bi ates vardi cumartesi aksam acile gittik bizdede a pozitif cikti canim. O gece atesi dustu ilac verdi doktor ama bulmak cok zor pztsi sabah bulabildik ama bizim genel durum iyiydi ates falan yoktu ilaci acmadan doktor kontrolune gittik doktorumuz bagisikligi yuksekmis ilaci kullanmayalim atlatmis gozukuyor dedi ama kizim dun ve bugun hic uyanmiyor yarim saat su mama icin kalkip yatiyor hatta yemegini yataginda vermemi istiyor resmen 🤦♀️ atlatiliyor ama yorgun dusuruyor. Bu arada once ben oldum sonra kizima bulasmis.