Bugün çok güzel uyandım , şükür bu güne ulaştık diye içimden geçirdim arkadaşın kızının doğum günü vardı ,hediye almaya çıktım sonra da abim köye anneme çıkmış ben de bana da uğrayın deyip yeğenime kırtasiye ürünü aldım eve döndüm kızım eşimle birlikte herkes toplanmış yolumuzun uzerindeki eve içim o an bir hoş oldu böyle ne oldu diye sorabildim 😞
Yoldan geçerken selam verdiğimiz bir ablanın torunu köyde gölete girmis boğulmuş hayat ne kadar garip acımasız ne diyeceğimi bilemiyorum ağlayayım diyorum böyle sanki bişi saplandı gitmiyor evladımıza sarılalım bu kadar diyebilirim 😞😔😭