gamze2615 Yaşadıklarınız ve çözüm yollarınız neredeyse birebir aynı diyebilirim.Tek farkı oğlum kreşe gidiyor.Kreşte tamamen farklı bir çocuk.Gayet uyumlu, naif, faaliyetlere katılım ve arkadaş ilişkilerin de iyi hatta fazla verici bir çocuk.Ama gel gör ki özellikle çekirdek ailemizde istediği olmayınca öfke ve ağlama krizleri, vurma(bşr ara ısırma da vardı)(Tuvalet sorunumuz da hala devam ediyor bu süreçte.Her ikisini de tutuyor.Her yolu denedik.Artık saldım ben de.Şu sıra tutsa da kaçıracağını anlayınca gitmeye ikna oluyor.)Biz de tutarsızlık akrabalar da maalesef.Ben ve babası sınır koyuyoruz.Anneanne, babaanne, halalar çocuktur ister deyip ağlamasına dahi fırsat vermeden müdahale de etsek isteklerini yerine getiriyorlar.Kısacası çok şımartıldı.Davranış olduğunda ağlamasını sonlandırma yumuşak yaklaşım açıklama ve hala devam ediyorsa mahrum bırakma (oyuncak,park tv gibi)Tek hatam özür dilediğinde mahrum bıraktığımı yerine getirmem sanırım.Sürecinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim.🍀