tugbacds karpuz_ benimki de 7 aylık daha desteksiz oturmuyo öne eğiliyo sağa sola arkaya atıyo kendini bişeyler ilgisini çekiyo çünkü ama doktoru normal dedi bilmiyorum
Deletedmom_215 karpuz_ ben bebeğimi bir yaşına kadar her ay düzenli şekilde doktora götürmüştüm o ay neler yapmamız gerekiyor, bir sıkıntı var mı, gelişimi nasıl diye. Bence aklınızda soru işareti varsa doktora gidin derim.
Fatmauslu karpuz_ aynı cnm 7 ay 8 günlük önüme oturttum bazen bir sağa düşer bir sola bazense öne . Normal ama 6 aydan snra oturtmaya baslaniyor anca öğrenecek annesi bol bol oturt korkma
karpuz_ Gul-42 herkes 6 aylıkken oturdu diyor üzülüyorum benimki mi oturmuyor sadece diye 😕 kendini hep arkaya atıyor ya da sağa sola düşüyor
arzu2901 karpuz_ benim kizim da 7 aylik daha oturamıyor desteksiz. Bildigime göre yanlış degilsem eğer 9. Aya kadar oturmazsa doktora götürün diyorlar uzmanlar.
tugbacds karpuz_ normal muaynesini yaptı bişey olmaz oturur dedi mama sandalyesi kullanıyomusun onda oturuyor mu
karpuz_ Deletedmom_215 yani neden oturmuyor anlamadım sürekli kendini arkaya atıyor ya da öne düşüyor sağa sola devriliyor🤦🏻♀️ arkasına falan yastık koyuyorum kendini ondan da kaydırıyor. Ve sanki kollarında da sanki tam olarak güç yok tabi günden güne güçleniyor onu fark ediyorum ama sanki daha mı güçlü olmalı diyorum 😕
Deletedmom_215 karpuz_ büyük ihtimal bir sıkıntı yoktur ama içiniz rahat etmesi adına doktora gidin bence 🙂↔️
Fatmauslu karpuz_ yok yok olmaz anne karnında nasıldı düşünsene iki büklüm burdada aynı . Yeni emdikten snra öne gidice bazen kusma oluyor midesine baskı olunca onun disinda bişey olmaz
karpuz_ tugbacds kullanıyorum ama 5 dk sonra ağlıyor ya sağa ya sola doğru yaslıyor kendini kolunu çekemiyor da ordan ağlıyor bu sefer
Ruvdem karpuz_ 9. Aya kadar oturamaması normal. Her bebeğin gelişimi farklıdır . 6. Ayda yürüyen bile var oturup her şeye üzülelim mi . Sadece 9. Ay da geçtikten sonra hala oturmuyorsa doktor yolu gözüktü demektir . Ama sanmam bi anda oturmaya başlıyorlar anlamıyorsunuz bile .
karpuz_ Ruvdem teşekkür ederim doğru söylüyorsunuz biraz da kendi haline bırakmak en doğrusu olacak sanırım
tugbacds karpuz_ heee anladım o zaman siz bir çocuk doktoruna sorun bu durumları anlatın ama bence zamanla oturur başta mama sandalyesine koyunca benimki de öyle yaptı yeni bişey sonuçta şimdi adapte olmaya başladı