sineemmkrkmz Benim de bebeğim 4 ya da 5 aylıkken düşmüştü. Düştüğü yükseklik 45 cm ydi. Çok ama çok korkmuştum. Hemen hastaneye götürdük. Tomogrofi çekmişti doktor. Çok şükür bir sıkıntı olmadı. Allah ıma binlerce şükür. Doktorun bana sorduğu düştükten sonra kustu mu? Düştüğü yükseklik ne kadardı? Yükseklik 50 cm fazla ise zararlı olabiliyormuş ve düştükten sonra göz kayması ve fışkırır tarz da kusma varsa hemen doktor gözetimi altına alınıyormuş. Bunlara dikkat ettiyseniz Allah ın izni ile bir şey olmaz.
Ayrıca bebeğinizin ağzı ile tükürme tarzı sesler çıkarıyor olması düşme ile alakalı olduğunu sanmıyorum. Çünkü bu yaşta ki bebekler için normal diye düşünüyorum.
Çok geçmiş olsun. 💐