crazyymommy 9,5 aylıkken geçtik bizde 2 uykuya şimdi 10,5 aylık kızım. İlk günler biraz zor oluyor bünye alışana kadar ama 1 haftaya oturuyor düzen. İlk günler akşam uykusuna erken geçecektir ama merak etmeyin düzen oturana kadar öyle oluyor. Yavaş yavaş açmaya başlayın aralıkları. Kızımda 7 de uyanıyor. 10.30 a doğru ilk uykuya geçiyor artık. 1 saat uyuyor. Daha sonra 3.30 a doğru yine yatıyor ve yine 1 saat uyuyor. Akşam ise 20.30 a doğru gece uykusuna geçiyor. Hemen böyle olmadı tabi bu düzen dediğim gibi başlarda dengesizlik ve akşam erken yatma olabiliyor. Bu aydan itibaren gündüz toplam 2 saat uyumaları yeterli. Zamanla 3,5-4 saat dayanır hale geliyorlar ama zamanla. Geçiş süreci öyle hemen kolay olmadı yani bizde 1 hafta bi uğraştım ☺️