berfin_26 mastit oluyorsun daha yeni doğum yalmissin sütünü sag dolaba koy ve bebeği sürekli Emzir sütün var sonuçta mamayla biberona alışıp seni hiç istemeyebilir bu çok büyük bi risk. Bebeğinin surejlu emmek istemesi doymamasindan değil sana ihtiyacı dünyada tek tanıdığı insan sen olduğunu için bebeklerin ilk 3 ayı 4. Trimesteri sayılır çok normal sürekli emmek istemesi seni istemesi kucak istemesi bunu yadırgama
Mamayla hemen sakinlesmesinin nedenide Mama kan şekerini hemen yükseltiyor bundan dolayı Bebek uykuya geçiyor dediklerimi uygularsajiz sadece memeyle devam edebilirsiniz bebeği bol bol emzirip sağım yapın agriniz geçene kadar