Merhabalar arkadaşlar
Bi konuda yardımınıza ihtiyacım var çalışma bir anneydim 1 ay öncesine kadar bazı sebeplerden dolayı işten çıkmak zorunda kaldım çalıştığım süre boyunca k.valide kişisi bakıyordu çocuğuma şimdi ben ve babası evdeyiz benimle olduğu zamanlarda hiç mutlu değil oğlum beni istemiyor hiç bişekilde ya baba diye ağlıyor yada yukarı çıkmak istiyor altlı üstlü oturuyoruz k.valide kişisi ile davranışları çok hırçınlaştı bizimle olduğu süre zarfında hiç mutlu değil yemek yemek istemiyo mızmızlanıyor normalde hiç böyle bi çocuk değildi. Eşimle artık konuştuk bizimle mutlu değil napmamız gerekir diye benm aklıma sadece pedagogdan destek almak geldi yapmam gereken başka bişe varmı acaba başına böyle bişe gelen artık çok bunaldım beni görünce sürekli ağlıyo git git diye normalde de çok ilgiliyşmdir herşeyine dikkat etmeye çalışırım. Kusura bakmayın çok uzun oldu ama sorup akıl alacağım kimse yok.