Hemşireyim ücretsiz izindeyim şu an bebeğim 6,5 aylık. 10,5 aylık olduğunda işe döneceğim. Böyle olanlar nasıl bir yol izlemeliyim bakıcıyla ne zaman alıştırma yapmam gerekiyor. Bana çok düşkün babası ve benden başla kimseyi görmüyor yaşadığımız yer ailemize 1 saat uzaklıkta. 1-2 haftada bir gitsek de hep benimle beraber. Nasıl alıştırabirim?