Dendens Selamlar, Evden çalışıyorum, 19 aylık bir oğlum var. Tabii ki her şey daha güzel ve kolay fakat ne zaman vakit geçirmek için bir desteğe ihtiyaç duymayacağımı merak ediyorum. Hala akşamları eşimin gelme saatini bekliyorum dört gözle
beyzagl444 Dendens benimkide 22 aylık. Aynı sorular bendede var. Sanırım 3 yaştan önce pek mümkün değil. Herşeyden çabuk sıkılıyor. Boyama kitap yapboz vs toplasan 10 dakika oynamıyor. Valla bezdim. Tv telefon vs vermemek için ter döküyorum ev savaş alanı. eşimi bekliyorum bende, gerçi o da bezdi kaçacak yer arıyor.
Mnli Dendens hiç bir zaman deyip sizi üzmek istemem tabi ki 3 yaştan sonra kendi kendine oynayıp daha uzun sizden bağımsız kalıyor ya da sıkılırsan sıkıl sıkı can iyidir çabuk çıkmaz gibi anne sözlerini anlayabiliyor 😂 benim oğlum ekimde 5 olacak bütün yaz her gün sokağa gitti haftada 2 yüzmeye 2 bazen 3 buz patenine gitti yazlığa gittik tatile gittik hatta şuan bile seyahatteyiz ama çoğu sabah uyanır uyanmaz bugün napacağız sıkıldım diyor daha yeni uyandın ne zaman sıkıldım ben bazen diyorum sıkılabilirsin şuan seninle oynayamam aktivite yapamam şu işim var şu kadar sürecek eğer bittiğinde hala istiyorsan seninle oynarım bazen o arada oyun kuruyor ve benim işim bitince bile devam ediyor oyununa bazen peşimde geziyor sıkıldım oyna yapma diye
Dendens beyzagl444 tam olarak aynı durumdayım. Şu ana kadar hiç ekran vermedim ama o kadar zorlanıyorum ki. Geçen sene bu zamanları hep daha farklı hayal etmiştim
Dendens Zlm en azından birlikte yaptığınız etkinliklere daha uzun odaklanmıyor mu 😢 ne yapsam ilgisini çekmiyor
Zlm Dendens yani önceden de boyledi aslında odaklama süresi artiyo gibi gelmedi ama önceden de birlikte birşeyler yapardık