Kızlar 4 ay ücretli , 6 ay ücretsiz izin sürecim yarın doluyor bebeğim 10 aylık oldu , bebeğime annem bakacak . Ama ben ondan gün boyu ayrı kalacağım diye çok üzülüyorum, sabah uyandığında beni göremeyecek .. 10 ay boyunca yeri geldi uykusuz kaldım diye söylendim yeri geldim annelik psikolojisine yenik düştüm . Ama şimdi çok pişmanım , çalışan annelerim ne önerirsiniz .. o daha minicik yaaa :(((