prenseskizimbenim Bebeğim 3 aylık akşam 7 sabah 7 uyku saatleri gece 12 de emzirmeyi deniyorum çok az emiyo sabaha karşı dörtte emiyo
ygmrln prenseskizimbenim bana doktorum o aylarda kilosu gelişimi iyi gece uyandırma kaliteli uykuya beslenmek kadar ihtiyacı var demişti
yilike prenseskizimbenim mis gibi uyusun işte ellemeyin 4. ay uyku gerilemesinden sonra bizimkinin uykuları bir bozuldu 14 aylık oldu hala bozuk 🤣
prenseskizimbenim Tgkaneses 2700 doğdu 2. Ay kontrolünde 4700 dü cuma kontrölü var ama sanırım 5.5 falan oldu iyi yani fenel anlamda
kahvekolik_ benim kizim 5 aylik ve oda bazen kesintisiz 12 saat uyardi 3 aylikken. Kilo alimi iyise normal. Uyku cok onemli gercekten.
prenseskizimbenim kahvekolik_ peki emzirir miydiniz yani aç kalıyo mu şekeri düşüyo mu endişe ediyorum
kahvekolik_ prenseskizimbenim yok mama veriyordum. Zaten bebekler acikinca kendileri uyaniyor. Doktorunuz uygun gorduyse sakincasi yok yani. ❤️
Gakkoyenge Benimde bebeğim o aylarda o kadar uyurdu prof çocuk doktoru 4 saatte bir besle o uyusa bile rüya öğünü yap dedi o şekilde yaptım kilo alımıda çok iyiydi