Ferrumla başladık kabız yaptığı için newvit e geçtik dişleri simsiyah oldu onda da. Sonrasında Bestiron kullandık aylarca doktora sormadan almıştım bestironu. Yaş kontrolünde tahlil sonuçları çok düşük gelince söyledim bestiron kullandığımızı ama olumlu geri dönüşler anlamında klinik çalışmaların tam anlamıyla tamamlanmadığını söyledi ve sidefer damlaya geçiş yaptırdı bize sidefer kullanıyoruz şimdi yaklaşık 2 hafta oldu başlayalı çişinde de kakasında da koku yok. Kakada koyu renk kabızlık gibi bir durum da gelişmedi dişlerini de boyamadı sadece buzdolabında muhafaza etmek gerekiyor bir de kullanmadan önce güzelce çalkalamak