Bebeklerin emmm diye dudak büzerek ağlaması bir ayda olan özellik mi açlık olabilir mi 😁 6 aylık böyle ağlarken ağzıyla tükürük balon da yapıyor instgrmda da görmüştüm öyle balon yaparak ağlayan bir bebek acaba hepsi belli aylarda bilerek mi yapıyor bilen yaşayan var mı 😁