Gece çok sık uyanan bebeğim var emmek istiyor ve emmeden asla uyumuyor kilosu güzel
Diğer çocuğum da emerdi ve şuan 4bucuk yaşında hala da gece uyanır tekrar uyuturuz
Yani alışkanlık yapmışlar
Ne yapsam gece beslenmesını kessem mı veya nasıl kesıcem bılmıyorum
Ciddi anlamda uyumuyorum desteğim yok eşim her ne kadar destek olabilse bile uykusuzluk çok başka birşey
Umarım anlaşılmışımdır
Şöyle sabaha kadar deliksiz uyku mümkün olmasa da en azından 2-3 kere uyansak bile yeter