Kızlar selam 🥰 hem sohbet amaçlı hemde merak ettiğim için açılan bir post ❤️🙉
1 aylık (33 günlük) bebeğinizi nasıl besliyosunuz kaç saat arayla ne kadar cc ile.. ben anne sütü sagiyorum 2 buçuk 3 saat arayla 90 cc veriyorum bazen 70 veriyorum ama o zaman 2 saatte bir veriyorum.. ama yetiyor mu diye hep düşünüyorum çünkü sarılık geçirdik enfeksiyon zamanı yani ilk doğduğu hafta tekrarlamasindan korkuyorum siz nasıl yapıyorsunuz anne sütü verenler tecrubeli anneler bu yolda olanlar 🥹 sizin beslenme şekliniz nasıl nasıl ilerliyosunuz doktorunuz bu konuda bişey söyledi mi ne kadar dedi yazarsanız sohbet ederseniz sevinirim 🥹🥰